Concept en campagne

Concept en campagne
Je hebt een verhaal te vertellen. En niet zomaar een verhaal, maar écht een goed verhaal. Je moet er alleen ‘nog even’ de woorden voor vinden. Het is één ding om jouw dienst, product of concept kort en krachtig te verpakken. Maar hoe zorg je ervoor dat het niet alleen duidelijk is, maar ook verkoopt? Dat jouw doelgroep direct snapt wat je te bieden hebt én er enthousiast van wordt? Precies dát is de uitdaging. Gelukkig voor jou: het is precies de uitdaging waar wij warm van lopen. Of eigenlijk: waar BAAS Marketing & Communicatie van aan gaat.
Onze dienst ‘concept en campagne’ gaat namelijk via onze buren én partner BAAS Marketing & Communicatie.
Ik wil meer weten over jullie samenwerking
Ontmoet BAAS
BAAS is een creatief marketing- en communicatiebureau. Ze werken voor mooie opdrachtgevers; van gemeentes tot mkb’ers binnen en buiten onze provinciegrenzen. Ze zijn strategisch inzetbaar, maar tegelijkertijd lekker praktisch in de uitvoering. Ze bedenken en maken campagnes, schrijven teksten, organiseren evenementen, beheren sociale mediakanalen, ontwerpen huisstijlen én regelen alles wat jouw merk nodig heeft om te knallen.
..én tromgeroffel! Vanaf nu werken we samen vanuit ons kantoor aan de Harlingersingel 11 in Leeuwarden.
Campagnes die werken
Of je nu iets tofs in handen hebt waar íedereen van moet weten of bewustzijn & gedragsverandering wilt creëren: het begint allemaal bij de basis. Een campagneconcept dat verrast of schuurt en opvallend, aantrekkelijk en bovenal aansprekend is voor jouw doelgroep en past bij jouw bedrijf. BAAS zorgt dat je opvalt door dicht bij jezelf te blijven. Je kunt trouwens voor ieder soort campagne bij ze aankloppen, denk bijvoorbeeld aan:
- Activatiecampagnes
- Merkpositioneringscampagnes
- Arbeidsmarktcampagnes
- Gedragsveranderingscampagnes
Hét campagneconcept
Een sterk campagneconcept begint met de juiste vragen: wat is je doel? Wie wil je bereiken? Wat is je boodschap? Welk budget heb je? En welke middelen wil je (sowieso) inzetten? Met die informatie gaat BAAS brainstormen om zo tot één of twee sterke en verassende (campagne)concepten, oftewel het ‘haakje’, te komen. Vervolgens werken ze het gekozen campagneconcept verder uit en bedenken ze de beste middelenmix voor het budget.
Van televisiecommercial tot radiospot, podcast, animatie, 3D-tour, busreclame, magazine, infographic, on- en offlineadvertenties, abri’s, koffietafelboek, kaartjes of sokken: je kunt het zo gek niet bedenken!